کامیون و کشندهبررسی و مقایسه

معرفی کشنده داف 530

بررسی کامل کشنده داف 530

می دانید که اصلی ترین مشخصات فنی و رفاهی کشنده داف 530 کدامند؟ شما هم به دنبال بررسی سیستم های ایمنی کشنده DAF 530 هستید؟

کشنده داف 530 یکی از محصولات شرکت DAF Trucks NV است. این شرکت یکی از تولید کنندگان برجسته کامیون ‌ها و وسایل نقلیه سنگین در دنیا می باشد. این کامیون ‌ها به ‌طور گسترده در صنعت حمل و نقل بار مورد استفاده قرار می‌ گیرند. کشنده های DAF 530،  قدرت بسیار بالایی را دارند و توانسته اند توجه بسیاری از شرکت های حمل و نقل را به سوی خود جذب کنند. توصیه می شود که قبل از خرید کشنده های یاد شده، اطلاعات کاملی را در خصوص مشخصات فنی آنها به دست آورید. قطعات کشنده های داف 530 به گونه ای طراحی شده اند که کمترین میزان اصطکاک را به خود اختصاص داده اند. مهمترین و اصلی ترین مشخصات فنی مربوط به کشنده DAF 530 عبارتند از:

  • موتور: کشنده DAF 530 مجهز به موتور دیزلی با توربو شارژر می ‌باشد. قدرت و توان خروجی این موتور قوی است.
  • توان: قدرت خروجی موتور DAF 530 اغلب در حدود 530 اسب بخار یا بیشتر است.
  • جعبه دنده: این کامیون مجهز به جعبه دنده ‌های دستی یا اتوماتیک می باشد.
  • سیستم ترمز: کشنده داف 530 دارای سیستم ترمز‌های مطمئن و قدرتمندی مانند ترمزهای دیسکی هوایی یا سیستم ترمزهای ABS است.
  • سیستم تعلیق: این مدل از کشنده ها به سیستم تعلیق هوایی یا مکانیکی مجهز شده اند.
  • امکانات رفاهی: برخی از کشنده های DAF 530 دارای امکانات رفاهی برای رانندگان می ‌باشند.
  • امنیت: این کشنده دارای سیستم‌ های امنیتی پیشرفته ای است که همین امر نیز سبب شده تا امنیت مربوط به کشنده های داف 530 بسیار بالا باشد.
جهت خرید لوازم یدکی ماشین سنگین از جمله لوازم یدکی داف روی اینجا کلیک کنید

همه چیز در مورد گیربکس کشنده داف 530

همانطور که در قسمت قبلی مقاله نیز به این امر اشاره شد، کشنده داف 530 یکی از بهترین انواع کشنده های عرضه شده از سوی برند داف می باشد. شما می توانید قبل از خرید کشنده ی مذکور، اطلاعات کاملی را در خصوص گیربکس آن به دست آورید. توجه داشته باشید که گیربکس مربوط به کشنده DAF 530، عملکرد روان و بی صدایی را دارد.

در مدل های جدید کشنده های مذکور می توانید گیربکس های اتوماتیک 12 و 16 سرعته را مشاهده کنید. عملکرد مربوط به کلاچ کشنده های DAF 530 بسیار دقیق و بی نظیر می باشد. توصیه می شود که برای افزایش عمر مفید گیربکس کشنده های مذکور، سرویس های دوره ای آنها را فراموش نکنید. همچنین می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی راجع به گیربکس کشنده های DAF 530، با متخصصان مجرب ما از مجموعه ی پیش روی تان در تماس باشید.

 

سایر سیستم های ایمنی کشنده داف مدل 530

کشنده  داف 530  سیستم های ایمنی و امنیتی بسیار متعددی را به خود اختصاص داده است. از مهمترین این سیستم ها می توان به سیستم کنترل پایداری اشاره کرد. توجه نمایید که ترمزهای مربوط به کشنده ی یاد شده، مجهز به سیستم پایداری کنترل بوده و این امر از قیچی کردن کشنده جلوگیری می کند.

در مبحث مربوط به سیستم های ایمنی کشنده داف 530، می توان به سیستم ترمز اضطراری آن اشاره کرد. این سیستم در شرایط اضطراری، سرعت مربوط به کشنده داف 530 را کاهش می دهد. همچنین لازم به ذکر می باشد که کشنده های یاد شده مجهز به کروز کنترل پیش بینی کننده هستند. این سیستم موقعیت دقیق جغرافیایی کشنده را به کمک جی پی اس، مشخص می کند. شما می توانید با دقت بالایی سیستم های تعبیه شده در کشنده های مذکور را بررسی نمایید.

امکانات کشنده داف 530

امکانات رفاهی کشنده DAF 530

کابین کشنده DAF 530 امکانات رفاهی متعددی را برای راننده ها دارد. در چنین شرایطی رانندگان به راحتی می توانند مسیرهای طولانی را سپری نمایند. اصلی ترین و مهمترین امکانات رفاهی مربوط به کشنده های داف 530 عبارتند از:

  • صندلی راننده قابل تنظیم: صندلی راننده کشنده DAF 530 قابل تنظیم در جهات مختلف است.
  • سیستم گرمایش و سرمایش: کابین DAF 530 مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش مناسبی است.
  • سیستم تهویه: سیستم تهویه کابین کشنده ی مذکور قابلیت تنظیم سرعت باد و دما را دارد.
  • فضای داخلی فراهم: کابین DAF 530 فضای داخلی مناسبی را دارد. کشنده ی مذکور 616 سانتی متر طول، 250 سانتی متر عرض و 403 سانتی متر ارتفاع را به خود اختصاص داده است.
  • یکی از مهمترین امکانات رفاهی مربوط به کشنده داف 530 را دوربین های جانبی آن شکل داده است.
  • کشنده های یاد شده مجهز به کمربندهای ایمنی پیشرفته ای هستند.
  • راندمان سوخت: این کشنده مصرف سوخت پایینی را دارد که می تواند هزینه های انرژی را کاهش دهد.

داف 530

سایر مشخصات رفاهی مربوط به کشنده های داف مدل 530

توصیه می گردد که کاتالوگ مربوط به کشنده داف 530 را با دقت بررسی نمایید. در چنین شرایطی می توانید اطلاعات دقیق تری را در خصوص کشنده مذکور به دست آورید. سایر مشخصات رفاهی مربوط به کشنده DAF 530 عبارتند از:

کشنده داف 530 مجهز به دو تخت خواب در داخل کابین است. بنابراین راننده و همراه آن می توانند به راحتی استراحت کنند.

مخزن سوخت مربوط به کشنده DAF 530، ظرفیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. ظرفیت مربوط به مخزن سوخت کشنده ی مذکور 1500 لیتر می باشد.

کشنده های یاد شده دارای چراغ های مه شکن از نوع ال ای دی هستند. همچنین این مدل از کشنده ها از سیستم کنترل حرکت در سرازیری نیز برخوردارند.

از دیگر مهمترین و اصلی ترین امکانات رفاهی مربوط به کشنده داف 530 می توان به اعلان برخورد جلو، هشدار خروج از خط کشی جاده، استاندارد آلایندگی یورو ۶، دارای سیستم کروز کنترل تطبیقی، ایربگ مخصوص راننده و غیره اشاره کرد. رنگ بندی مربوط به کشنده های DAF 530 بسیار متنوع می باشد. با این حال بسیاری از کاربران ترجیح می دهند رنگ های سفید و مشکی کشنده های یاد شده را در اولویت خرید خود قرار دهند. شما می توانید تصاویر مربوط به کشنده های DAF 530 را از وب سایت پیش روی تان مورد بررسی قرار دهید.

 

اینفویدک

اینفویدک | سایت نقد، بررسی، آموزش، راهنمای خرید لوازم و قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین + نکات تعمیراتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا