کامیون و کشندهبررسی و مقایسه

آشنایی با کامیون ولوو fh540

بررسی اصلی ترین و بارزترین مشخصات فنی کامیون ولوو fh540

 

می دانید که بارزترین مشخصه های فنی و رفاهی مربوط به کامیون ولوو fh540 کدامند؟ آیا کامیون یاد شده از گیربکس قدرتمندی برخوردار است؟

کامیون ولوو FH540 یک کامیون سنگین با موتور قدرتمند و قابلیت‌ های باربری بالا است. توجه نمایید که کمپانی ولوو یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های خودروسازی در جهان می باشد. این کمپانی توانسته است با تولید کامیون ها و کشنده های قدرتمند خود، توجه و رضایت مندی بسیاری از رانندگان را به دست آورد. یکی از بارزترین نقاط قوت مربوط به کامیون های ولوو را کیفیت ساخت بالای آنها شکل داده است.

توصیه می گردد که با دقت بالایی مشخصات فنی مربوط به کامیون ها و کشنده های برند ولوو را بررسی نمایید. یکی از بهترین مدل های مربوط به کامیون های ولوو را مدل اف اچ 540 شکل داده است. این مدل از کامیون های موجود در بازار، فروش بسیار بالایی را دارد. اصلی ترین مشخصات فنی این کامیون عبارتند از:

  • موتور کامیون ولوو fh540: دارای موتور 12.8 لیتری با توربوشارژر، توان 540 اسب بخار، حداکثر گشتاور کامیون 2300 نیوتن متر، مجهز به استاندارد آلایندگی یورو 6.
  • گیربکس کامیون ولوو مدل اف اچ 540: دارای گیربکس اتوماتیک 12 سرعته در دنده جلو و دو عدد دنده در عقب. همچنین در نظر داشته باشید که گیربکس مربوط به کامیون ولوو fh540 بسیار نرم و بدون سر و صدا می باشد.
  • سیستم ترمز و تعلیق: دارای سیستم ترمز هوا و دیسکی
  • قابلیت باربری: قابلیت حمل بارهای سنگین تا وزن 40 تن
  • مجهز به سیستم ‌های ایمنی: کامیون ولوو fh540 دارای سیستم ‌های ABS و ESP برای ایمنی بالا در رانندگی. در سایر بخش های مقاله به دنبال بررسی آپشن های مختلف کامیون های ولوو مدل اف اچ 540 هستیم. با ما همراه باشید.
برای خرید لوازم یدکی ولوو سنگین روی لینک روبرو کلیک کنید >>> قطعات یدکی ماشین سنگین

توضیحاتی در خصوص مشخصات اتاق و کابین کامیون ولوو fh540

همانطور که در قسمت قبلی نیز اشاره شد، کامیون ولوو fh540 یکی از بهترین محصولات مربوط به برند ولوو می باشد. این مدل از کامیون های برند ولوو، در نسخه های مختلف طراحی می شوند که از مهمترین آنها می توان به نسخه های تک، دو و سه محور اشاره کرد. کامیون مذکور جزو قدرتمندترین کامیون های برند ولوو می باشد. کاربرانی که به دنبال راهنمای خرید باکیفیت ترین و قدرتمندترین کامیون موجود در بازار هستند، می توانند کامیون ولوو مدل اف اچ 540 را بررسی نمایند.

اتاق و کابین مربوط به کامیون مذکور بسیار چشم نواز و بی نظیر می باشد. برند ولوو برای طراحی اتاق کامیون اف اچ 540، از متریال های متعددی استفاده کرده است. از مهمترین این متریال ها می توان به غربیلک فرمان شیک، صندلی های باکیفیت و زیبا، صفحه پشت آمپر بسیار شیک و غیره اشاره کرد.

همچنین در نظر داشته باشید که فضای مربوط به کامیون ولوو fh540 بسیار دلباز و بزرگ می باشد. در نتیجه راننده و شاگرد آن می توانند در داخل کابین کامیون مذکور به استراحت بپردازند. بسیاری از شرکت های حمل و نقل جهانی، با علاقه مندی بالایی به دنبال راهنمای استفاده از کامیون های ولوو مدل اف اچ 540 هستند. کامیون های مذکور یکسری از ویژگی هایی را به خود اختصاص داده اند که کمتر خودروی سنگینی این ویژگی ها را دارند. از مهمترین مشخصات نمای بیرونی کامیون های مذکور می توان به فلاپ، اسپویلر سقف، چراغ های مه شکن، آفتابگیر و چراغ های منحنی شکل اشاره کرد.

اف اچ 540

بررسی سایر آپشن های مربوط به کامیون های ولوو مدل fh540

اکنون که به دنبال راهنمای خرید کامیون ولوو fh540 هستید، می توانید آپشن های مربوط به آن را با دقت بررسی نمایید. کامیون مذکور آپشن ها و امکانات رفاهی متعددی را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر می باشد که آپشن های مربوط به کامیون ولوو مدل اف اچ، می توانند در قیمت نهایی این کامیون موثر باشند.

اصلی ترین و مهمترین آپشن های مربوط به کامیون های یاد شده عبارتند از: مجهز به بوق بردی و بادی، تعبیه دکمه های برقی روی فرمان کامیون، دارای ترمز پارک برقی، تهویه درجا، مجهز به چراغ های ال ای دی، صندلی مربوط به کامیون قابلیت تنظیم در جهات مختلف می باشد، دارای یخچال فریزر و مایکروویو، دارای تهویه اتوماتیک، چراغ مطالعه، دارای تخت خواب سرد و گرم کن، تعلیق بادی اتاق، دستیار صوتی، سرد کن و گرم کن صندلی برای راننده.

کامیون ولوو fh540 مجهز به آپشن های مدرن و جدید می باشد. شما می توانید برای بررسی سایر آپشن های مربوط به کامیون های ولوو مدل اف اچ 540، کاتالوگ آن را مطالعه کنید. همچنین می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی راجع به کامیون های ولوو مدل اف اچ 540، با متخصصان فروش ما در ارتباط باشید. رنگبندی مربوط به کامیون های یاد شده بسیار متعدد بوده و شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود، بهترین رنگ بندی کامیون های مذکور را خریداری کنید. جهت بررسی قیمت دقیق کامیون ولوو مدل اف اچ 540، می توانید هم اکنون با ما در تماس باشید.

کامیون ولوو

آیا کامیون های ولوو مدل اف اچ 540 ایمن می باشد؟

یکی از مهمترین سوال هایی که ذهن بسیاری از خریداران کامیون ولوو fh540 را به سوی خود مشغول کرده است، ایمنی مربوط به آن می باشد. کامیون مذکور جزو خودروهای سنگینی می باشد که راننده ها و شرکت های حمل و نقل می توانند به مدت طولانی از این تجهیزات استفاده نمایند. کامیون های ولوو مدل اف اچ 540، به گونه ای طراحی شده اند که مناسب برای مسافت های طولانی هستند.

بنابراین این مدل از کامیون ها سیستم های ایمنی بالایی را دارند. مهمترین سیستم های ایمنی مربوط به کامیون های یاد شده عبارتند از: دارای دوربین زیر آینه ی شاگرد، مجهز به سیستم های هشدار برخورد خودرو از جلو بغل، سیستم هشدار بین خطوط، دارای نور بالای اتوماتیک، دارای ایربگ، مجهز به سامانه کنترل پایداری و غیره.

تمام سیستم های یاد شده در کنار هم، ایمنی کامیون ولوو مدل اف اچ 540 را تامین می کند. همین امر سبب شده تا کامیون های یاد شده امروزه جزو محبوب ترین و پرفروش ترین کامیون های برند ولوو باشند.

اینفویدک

اینفویدک | سایت نقد، بررسی، آموزش، راهنمای خرید لوازم و قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین + نکات تعمیراتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا