کامیون و کشندهبررسی و مقایسه

معرفی کامیون داف 480

آشنایی با کامیون داف 480

می دانید که آپشن های مربوط به کامیون داف 480 کدامند؟ شما هم به دنبال بررسی بارزترین ویژگی های مربوط به کامیون های داف مدل 480 هستید؟ شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با کامیون های یاد شده، مطالب پیش روی تان را تا آخر مطالعه نمایید.

در روزهای اخیر بسیاری از کارفرمایان از شرکت های حمل و نقل، به دنبال راهنمای خرید کامیون داف مدل 480 هستند. کامیون های یاد شده از کیفیت ساخت و طراحی بی نظیری برخوردارند. در این مطلب می توانید اطلاعات کافی را در خصوص کامیون های داف مدل 480 به دست آورید. لازم به ذکر خواهد بود که کامیون های یاد شده جزو کامیون های وارداتی هستند و تمام قطعات این کامیون ها از مقاومت بالایی برخوردارند.

از سوی دیگر موتور مربوط به کامیون های داف مدل 480 به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین قدرت و کمترین آلایندگی را ایجاد می کنند. در سایر بخش های مقاله به دنبال بررسی سیستم های ایمنی کامیون داف مدل 480 هستیم. با ما همراه باشید.

 

بررسی مشخصات فنی کامیون داف 480

کامیون داف 480 همانطور که در قسمت قبلی نیز به آن اشاره شد، یکی از پرفروش ترین کامیون های مربوط به برند داف می باشد. کامیون های داف مدل 480 مشخصات فنی منحصر به فردی را به خود اختصاص داده اند. این مدل از کامیون ها دارای یک موتور 13 لیتری می باشد. به جرات می توان گفت که موتور مربوط به کامیون داف مدل 480 ، یکی از موتورهای قدرتمند تعبیه شده در کشنده های برند داف می باشد. توان مربوط به موتور کامیون داف 480 در حدود 530 اسب بخار بوده و شما می توانید برای مسافت های طولانی از این کشنده ها استفاده کنید.

یکی از مهمترین مشخصات فنی مربوط به کامیون های داف مدل 480 را گیربکس 12 سرعته آن شکل داده است. همچنین این کامیون 12 دنده در جلو و 6 دنده در عقب دارد. این امر سبب شده تا راننده ها به راحتی دنده های کامیون را تعویض کرده و رانندگی راحتی را تجربه نمایند. شما می توانید به کمک گیربکس پیشرفته و قدرتمند کامیون داف مدل 480، در سراشیبی ها به راحتی تردد کند. نوع گیربکس مربوط به کامیون مذکور اتومات می باشد.

کامیون داف

سیستم های ایمنی مربوط به کامیون داف 480

کامیون داف 480 یکی از محبوب ترین کامیون های مربوط به برند داف می باشد. این مدل از کامیون ها یکسری از سیستم های ایمنی را به خود اختصاص داده اند. از مهمترین سیستم های ایمنی مربوط به کامیون های یاد شده می توان به گزینه های ذیل اشاره کرد:

سیستم کروز کنترل پیش بینی کننده: کامیون های داف مدل 480 مجهز به کروز کنترل پیشرفته ای هستند. شما می توانید به کمک سیستم یاد شده با سرعت مطمئن رانندگی کنید. سیستم مذکور از بهترین امکانات مربوط به کامیون های داف مدل 480 می باشد.

سیستم هشدار خروج از خط: کامیون داف مدل 480 دارای سیستم هشدار خروج از خط می باشد. در در برخی از مواقع خواب آلودگی و حواس پرتی راننده ها، سبب می شود که کامیون آنها از خط خروج کنار جاده ها خارج شود. در این صورت سیستم مذکور فعال شده و اخطار لازم را به راننده ها می دهد.

ترمز اضطراری پیشرفته: در مبحث مربوط به بررسی سیستم های ایمنی کامیون داف 480 ، می توان به ترمز اضطراری آن اشاره کرد. در سرعت های بسیار بالا، سیستم ترمز مذکور به شکل خودکار فعال شده و سبب کاهش سرعت کامیون داف می گردد.

 کنترل پایداری خودرو:کامیون های داف مدل 480 مجهز به سیستم کنترل پایداری خودرو هستند. این سیستم مانع از قیچی کردن و واژگونی کامیون می شود.

سیستم مربوط به هشدار برخورد به جلو: یکی از مهمترین سیستم های ایمنی مربوط به کامیون داف مدل 480 را سیستم هشدار برخورد به جلو شکل داده است. این هشدار بر روی صفحه داشبورد نصب شده و اخطارهای لازم را به رانندگان می دهد. شما می توانید با کمک سیستم های ایمنی یاد شده، لذت رانندگی بی خطری را تجربه نمایید.

داف 480

بررسی مهمترین آپشن ها و امکانات رفاهی کامیون های داف مدل 480

کامیون داف 480 یکسری از مهمترین آپشن ها و امکانات رفاهی را به خود اختصاص داده است. شما می توانید قبل از نهایی کردن کامیون های داف مدل 480 ، آپشن های مربوط به این کشنده ها را بررسی کنید. در این صورت می توانید با آگاهی بیشتری اقدامات مربوط به خرید کامیون داف مدل 480 را انجام دهید. مهمترین و اصلی ترین آپشن های مربوط به کامیون داف 480 عبارتند از: کروز کنترل تطبیقی، سانروف و پرده مربوط به آن، گرم و سرد کن صندلی، گرم کن آینه، سنسور هشدار نقطه کور، کولر درجا، قهوه ساز، بخاری درجا، ترمز اضطراری، تنظیم آینه برقی، صندلی قابل تنظیم و شیشه شور چراغ جلو.

کامیون های داف مدل 480 توانسته اند بهترین امکانات رفاهی را به خود اختصاص دهند. بنابراین می توانید با خیال آسوده بهترین رنگ بندی مربوط به کامیون داف مدل 480 را خریداری کنید. جهت بررسی قیمت کشنده ی مذکور می توانید هم اکنون با مسئولان فروش ما از وب سایت پیش روی تان در ارتباط باشید.

 

ابعاد مربوط به کامیون های داف مدل 480

یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص کامیون داف 480 وجود دارد، ابعاد مربوط به آن می باشد. توجه نمایید که طول کامیون های داف مدل 480 در حدود 6 سانتی متر، عرض در حدود 255 سانتی متر و ارتفاع نیز 370 سانتی متر می باشد. وزن مربوط به کامیون داف مدل 480 هفت و نیم تن بوده و مجاز به حمل 44 تن بار می باشد. شما می توانید به کمک کامیون های یاد شده، محموله های سنگین را به راحتی جا به جا نمایید. به یاد داشته باشید که کامیون ها داف رقیب های اصلی کامیون های برند ولوو و اسکانیا هستند.

اینفویدک

اینفویدک | سایت نقد، بررسی، آموزش، راهنمای خرید لوازم و قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین + نکات تعمیراتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا