رپورتاژ

خودرو بر ارومیه

خودرو بر ارومیه

 

خودرو بر ارومیه با داشتن چندین سال سابقه ی کاری معتبر در این استان توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند و هم میهنان عزیز همانند یک همراه همیشگی از خودرو بر ارومیه یاد می کنند. در این جا میخواهیم خودرو بر ارومیه را به شما هم شهریان محترم معرفی کنیم درست است که اکثر شما با خودرو بر ارومیه کار کرده اید و از خدمات ویژه و مهم این تیم با خبر هستید اما اکثر رانندگان و یا هم شهریان عزیز هنوز با خودرو بر ارومیه آشنایی ندارند و به خوبی با خدمات این تیم آشنا نیستند ما می خواهیم با شنیدن نام خودرو بر هیچ سوالی در ذهن شما باقی نماند. البته قبل از هر چیزی بایستی به این نکته اشاره شود که منظور از خودرو بر یدک کش نیست. یدک کش همانگونه که از نامش پیداست خودرو را به همراه خود می کشد اما خودرو بر یا همان خودرو سوار خودروی که مشکل پیدا کرده است را بر روی قسمت کفی سوار کرده و همراه خود حمل می کند.

خودرو بر ارومیه

 

خودرو بر چیست؟

در بعضی موارد خاص که شما می خواهید خودروی خود را به صورت برون شهری جابه جا کنید اما به دلایلی حق تردد در بین جاده را ندارید خودرو بر ارومیه کار حمل و انتقال خودروی شما را به صورت کاملا ایمن شده انجام می دهد. یا در مواقعی که خودروی شما دچار یک تصادف شدید شده است و اگر بخواهید خودرو را تکان بدهید موجب آسیب شدید تر به خودرو می شوید پس بهتر است خودرو به صورتی حمل شود که هیچ تکان جزئی نخورد می توانید از خودرو بر ارومیه استفاده کنید.

 

اهداف مهم خودرو بر ارومیه چیست؟

  • امداد رسانی به تمامی خودرو های تصادفی و معیوب این امداد شامل تمامی خودرو های سبک و سنگین است.
  • توزیع انواع قطعات خودرو مربوط به ماشین های سبک و سنگین
  • پوشش دادن تمامی مناطق شهری و بین شهری
  • ایجاد اشتغال برای تمامی هم میهنان عزیز و جذب افراد خلاق

 

مزایای خودرو بر ارومیه

  • مشاوره رایگان کارشناسان برای اعزام به تعمیر گاه یا نمایندگی معتبر
  • مشاوره ی رایگان به صورت درست و اصولی برای انتخاب قطعه ی مورد نظر
  • جلب رضایت مشتری
  • سرعت در انجام خدمات خودرو بر
  • صرفه جویی در وقت
  • دادن ضمانت نامه برای حمل خودرو، هرچند که خودرو بر ارومیه خودرو ها را کاملا ایمن شده حمل می کند اما در صورت بروز هرگونه آسیبی در حین حمل و نقل تمامی خسارت وارد شده را به صورت تمام و کمال به راننده باز می گردانند.

 

در ادامه قصد داریم قسمتی از خدمات که خودرو بر  ارومیه ارائه می دهد را معرفی کنیم:

 

  • نگهداری کردن از خودرو: منتقل کردن و نگهداری ماشین های آسیب دیده به نمایندگی های معتبر و شبانه روزی.
  • سوخت رسانی به خودرو ها: اگر در موقعیتی قرار بگیرید که نتوانید خود را به جایگاه سوخت برسانید خودرو بر ارومیه برای شما سوخت ارسال می کند.
  • مشاوره ی رایگان: خدمات کارشنانی فنی خودرو به صورت تلفنی و رایگان
  • تعویض لاستیک خودرو: اگر خودرو نیاز به تعویض لاستیک داشته باشد خودرو بر ارومیه کار تعویض و پنچر گیری لاستیک خودرو را برای شما انجام می دهد.

 

 

معرفی انواع خودرو بر

 

  • خودرو بر تکی: این نوع خودرو بر ها از نظر ظرفیت فقط ظرفیت حمل یک خودرو را دارند از این نوع خودرو بر معمولا برای حمل درون شهری استفاده می شود و همچنین برای صاحبین خودرو هایی که می خواهند خودرویشان به صورتی تکی برای آن ها ارسال شود.

 

  • تریلی خودروبر: خودرو بر هایی هستند که برای حمل چندین خودرو به صورت همزمان استفاده می شودو معمولا تعداد 6 الی 8 خودرو را به صورت همزمان حمل می کنند. از این نوع خودرو بر ها بیشتر برای جابه جایی برون شهری استفاده می شود.

 

  • خودرو بر جرثقیل دار: این نوع خودرو بر معمولا وزن تقریبی 6 تن را دارد و همچنین دارای جرثقیل هیدرولیک است. از این نوع خودرو بر برای زمانی استفاده می شود که خودرو آسیب شدیدی دیده است و موتور خودرو روشن نمی شود و خودرو قابل حرکت دادن نیست. خودرو بر جرثقیل دار آن را با چهار چرخ به صورت همزمان بلند می کند و روی کفی خود قرار می دهد و تا رسیدن به تعمیر گاه همراه خود حمل می کند.

 

  • کامیونت خودرو بر: این نوع خودرو بر نیز همانند خودرو بر جرثقیلی است با این فرق که جرثقیل ندارد. اما برای حمل خودرو ها از کفی و وینچ استفاده می کند. به طوری که ابتدا کفی خودرو بر روی زمین قرار می گیرد و بعد توسط وینچ خودروی آسیب دیده را روی آن می کشند.

 

 

  • خودرو بر چرخگیر: خودرو بر چرخ گیر، خودرو هایی با وزن 2 تن هستند و توسط جرثقیلی که دارد چرخ های جلوی خودرو را بلند می کند و همراه خود حمل می کند. از این نوع خودرو بر ها در مواقعی استفاده می کنند که خودرو آسیب کمی دیده باشد.

 

مزایای استفاده از خدمات خودروبر ارومیه

 

هنگامی که شما یک خودرو خریدار ی می کند مراحل زیادی را طی می کند تا به دست شما می رسد. مهم ترین مرحله همین مرحله ی جابه جایی خودرو از نمایندگی تا درب منزلتان است. قطعا برای شما خیلی مهم است که این مرحله با دقت و اطمینان کامل انجام شود و هیچ آسیبی به خودرو نرسد. به همین دلیل برای انتقال و جابه جایی خودرو از شهری به شهر دیگر یا جابه جایی درون شهری از خودرو بر استفاده می شود. در ادامه به بازگو کردن مزایای خودرو بر ارومیه پرداخته دایم:

 

  • عدم آسیب رسیدن به خودرو: انتقال خودرو به وسیله ی خودرو بر بسیار امن است و از هرگونه آسیب به خودروی شما جلوگیری می شود. خودروی شما در حین جابه جایی در محلی خاص قرار می گیرد و خودروی شما تا رسیدن به محل کاملا محفوظ شده است.

 

  • ایمنی بالا: جدا از این که حمل خودرو به وسیله ی خودرو بر صدمات احتمالی به خودروی شما را تا حد صفر پایین می آورد. استفاده از این روش جابه جایی خودرو در جاده های نامناسب نیز بهترین گزینه است. استفاده از خودروبر ایمن تر و مناسب تر است.

 

  • امنیت بالا برای خودرو های تصادفی: در مواقعی لازم است که خودرو های تصادفی باید به گونه ای حمل شوند که تا زمانی که به تعمیر گاه می رسند حزکتی نداشته باشند، به این علت که هرگونه حرکت برای خودروی آسیب دیده موجب می شود تا صدمات بیشتر به خودرو وارد شود. خودرو بر ها این تضمین را می دهند تا زمانی که خودروی آسیب به محل مورد نظر می رسد هیچ گونه حرکتی نداشته باشد.

 

  • داشتن بیمه نامه و بارنامه: اما مزیت بسیار مهم و پر طرفدار خودرو بر ارومیه دادن ضمانت نامه و بارنامه است یعنی خودور هایی که توسط خودرو بر ارومیه حمل می شوند بیمه هستند. شاید الان با خودتان بگویید مگر نگفتید که تمامی حمل و نقل ها توسط خودرو بر ارومیه ایمن شده هستند پس دیگر چه نیازی به بیمه است؟ در جواب این سوالی که در ذهن شما پیش آمده است باید بگوییم که خودرو بر ارومیه به دلیل آسوده بودن خیال مشتریان و صاحبین خودرو یک بیمه نامه برای هر خودرو در زمان حمل صادر می کند .

اینفویدک

اینفویدک | سایت نقد، بررسی، آموزش، راهنمای خرید لوازم و قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین + نکات تعمیراتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا