کامیون و کشنده

کشنده رنو تی 520; قدرت، شکوه و کیفیت

بررسی جامع مشخصات رنو T520

مشخصات مربوط به موتور کامیون رنو تی 520

می دانید کامیون رنو تی 520 کدام آپشن ها را به خود اختصاص داده است؟ شما هم به دنبال بررسی بارزترین مشخصات فنی کامیون های یاد شده هستید؟ از شما می خواهیم که مطالب درج شده در وبلاگ اینفویدک را تا آخر مطالعه کرده و اطلاعات مفیدی را در خصوص کامیون های رنو مدل تی 520 به دست آورید.

کمپانی رنو تراکس یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید و طراحی کشنده ها و کامیون های مختلف می باشد. افرادی که به دنبال راهنمای خرید بهترین و قدرتمند ترین کامیون موجود در بازار هستند، می توانند مشخصات مربوط به موتور کشنده رنو مدل تی 520 را بررسی نمایند. موتور کامیون رنو تی 520 دارای مشخصات زیر می ‌باشد:

نوع موتور: دیزل، حجم موتور: 11.8 لیتر، تعداد سیلندرها: 6 سیلندر، توان خروجی: 520 اسب بخار، گشتاور: 2550 نیوتن متر، سیستم توربو شارژر: دارد، تعداد سوپاپ: 24 سوپاپ، استاندارد آلاینده‌ ها: EURO 6 . کامیون های رنو مدل تی 520، با داشتن طراحی مدرن و زیبای خود، توانسته اند توجه بسیاری از کارفرمایان را به سوی خود جذب کنند. همچنین این مدل از کامیون ها توانایی حمل بارها و محموله های سنگین را دارند. ایمنی مربوط به کامیون های یاد شده بسیار بالا بوده و همین امر سبب شده تا رانندگان برای مسافت های طولانی، از کشنده های رنو مدل تی 520 استفاده نمایند. در سایر بخش های مقاله به دنبال بررسی سایر مشخصات فنی مربوط به کامیون های رنو مدل تی 520 هستیم. با ما همراه باشید.

 

سایر مشخصات فنی مربوط به کامیون های رنو تی 520

همانطور که در قسمت قبلی نیز ملاحظه کردید، کامیون رنو تی 520 یکی از پرفروش ترین انواع کشنده های موجود در بازار کشورمان هستند. کامیون یاد شده قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی را دارد. محورهای جلو و عقب کشنده های مذکور به ترتیب در حدود هشت و 13 تن می باشند. بنابراین شما می توانید سنگین ترین بار و محموله ها را به کمک کامیون یاد شده جا به جا نمایید.

وزن مربوط به کامیون های رنو مدل تی 520، حدود 7.3 تن است. این مدل از کامیون ها می توانند تا 42 تن محموله را به راحتی جا به جا کنند. از دیگر مهمترین مشخصات فنی مربوط به کامیون های رنو مدل تی 520 را گیربکس قدرتمند آنها شکل داده اند. گیربکس مربوط به این کامیون ها مجهز به 12 دنده جلو و سه دنده در عقب می باشد.

جالب است بدانید که کامیون رنو تی 520، پیشرفته ترین سیستم ترمز دیسکی را به خود اختصاص داده و شما می توانید رانندگی ایمنی را با کامیون مذکور تجربه نمایید. ترمز های دیسکی مربوط به کامیون های یاد شده قابلیت های متعددی را دارند.

از مهمترین این قابلیت ها می توان به EBS، HAS، ESC و ASR اشاره کرد. شما می توانید با توجه به قدرت مالی خود، مدل های کارکرده کامیون های رنو مدل تی 520 را خریداری کنید. البته پیشنهاد می شود که برای بررسی قیمت به روز کامیون های یاد شده، هم اکنون با همکاران ما از وب سایت پیش روی خود در تماس باشید.

نمای داخلی کشنده رنو تی 520

بررسی امکانات و آپشن های مربوط به کامیون رنو تی 520

یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص کامیون رنو تی 520 وجود دارد، آپشن ها و امکانات مربوط به کشنده ی مذکور می باشد. کشنده های برند رنو، معمولا متنوع ترین و بی نظیرترین آپشن ها را به خود اختصاص داده اند. اصلی ترین نقاط قوت مربوط به کشنده های مذکور را آپشن های مدرن و پیشرفته ی آنها شکل داده است.

شما می توانید قبل از نهایی کردن خریدتان، اطلاعات کاملی را در خصوص آپشن های کامیون های رنو مدل تی 520 به دست آورید. مهمترین و اصلی ترین امکانات رفاهی مربوط به کامیون های یاد شده عبارتند از: مجهز به سانروف، دارای آینه های برقی، دارای سیستم تعلیق بادی، دارای گرمکن صندلی، صندلی قابل تنظیم، مجهز به سیستم خنک کننده مربوط به روغن گیربکس، خروجی برق 12 ولت، دارای سیستم گرم کننده آب، یخچال 24 لیتری، تاخوگراف دیجیتال، کولر درجا، دو تخت خواب، کروز کنترل، دارای سیستم مدرن کنترل مدیریت تهویه، ترمزهای پیشرفته، دارای قهوه سازی و ماکروویو.

کشنده رنو T520

سایر امکانات مربوط به کامیون های رنو مدل تی 520

چراغ های مربوط به کامیون رنو تی 520  از طراحی بی نظیر و مدرن برخوردار هستند. این چراغ ها از نوع ال ای دی بوده و می توانند نور و روشنایی کافی را در حین رانندگی تامین کنند. در طراحی بدنه کامیون های یاد شده به موضوع آیرودینامیک توجه بسیار زیادی شده است. شما می توانید خطوط تیز و تندی را در قسمت های مختلف بدنه کامیون های مذکور مشاهده نمایید.

کامیون های رنو مدل تی 520، در رنگ بندی های مختلفی طراحی شده اند. از سوی دیگر شما می توانید صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی و آنالوگی را در کابین کامیون های مذکور مشاهده کنید. برخی از کلیدهای کنترلی بر روی غربیلک فرمان کامیون های مذکور تعبیه شده اند. بنابراین رانندگان می توانند به شکل پیشرفته و هوشمندانه رانندگی نمایند. داشبورد مربوط به کامیون های رنو مدل تی 520، به گونه ای طراحی شده که متمایل به سمت راننده بوده و دکمه های گوناگونی بر روی آن قرار گرفته است.

کامیون رنو تی 520 جزو محبوب ترین کامیون های وارداتی در ایران می باشد که رقیب اصلی آن را کامیون های مربوط به شرکت های ولوو و داف شکل داده است. لازم به ذکر می باشد که کشنده های یاد شده مجهز به ترمز ریتاردر هستند. شرکت های حمل و نقل می توانند جهت ارائه خدمات بی نظیر برای مشتریان خود، از کامیون های یاد شده استفاده نمایند.

کامیون های برند رنو مدل تی 520، از قدرت پیشرانه ی بالایی برخوردار هستند و شما می توانید مسافت های طولانی تری را با کشنده های یاد شده طی کنید. کامیون های یاد شده در مدل های تک، دو و سه محور طراحی می شوند. آپشن ها و مشخصات فنی مربوط به مدل های مختلف کامیون های رنو برند تی 520، با یکدیگر متفاوت می باشند. شاسی مربوط به کامیون های یاد شده در مدل های جدید، تقویت شده است. بنابراین شما می توانید با خیال آسوده بهترین مدل کشنده های رنو مدل تی 520 را خریداری نمایید.

پایین محتوا

اینفویدک

اینفویدک | سایت نقد، بررسی، آموزش، راهنمای خرید لوازم و قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین + نکات تعمیراتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا