خودروهای سواریرپورتاژ

فروش اینترنتی ایران خودرو

شرکت خودروسازی ايران ‌خودرو در مردادماه سال 1341 با بهره‌گیری از سرمایه‌ای به مبلغ 100 میلیون ریال، با شماره ثبت 8352 و شناسه ملی 10100360794 در اداره ثبت شرکت‌های تهران تأسیس شد.

ایران خودرو که یکی از مهم‌ترین شرکت‌های خودروسازی در ایران محسوب می‌شود، انواع خودرو را به علت کاهش واردات خودروهای خارجی به سبب تحریم‌ها، همچنین روند صعودی تقاضای مشتریان برای خرید خودرو، تولید و از طریق فروش خودرو با قرعه‌کشی نیاز جامعه را برآورده کرده است.

از این جهت، سالانه تعداد بسیار بالایی از افراد جامعه از طریق فروش اینترنتی ایران خودرو در این سامانه ثبت‌نام و در قرعه‌کشی این مجموعه برای خرید خودروی مورد نظر خود شرکت می‌کنند.

ثبت نام ایران خودرو

متقاضیان از طریق وب‌سایت ایران خودرو و مراجعه به سامانه ثبت‌نام ایران خودرو، مراحل مربوط به ثبت‌نام را انجام می‌دهند. با ثبت نام فروش اینترنتی ایران خودرو محصول مورد نظر خود نظیر سورن پلاس یا سمند سورن پلاس را خریداری می‌کنند.

همچنین سامانه ثبت‌نام ایران خودرو برای متقاضیان خود امکان ثبت‌نام به صورت غیرحضوری در جشنواره‌هایی مختلفی نظیر پیش‌فروش خودرو، فروش فوری خودرو و غیره را فراهم کرده است.

بنابراین مشتریانی که قصد خرید خودرو را دارند، برای ثبت‌نام در وب‌سایت ایران خودرو، باید به سامانه esale.ikco.ir وارد شده و با اخذ کد کاربری و رمز عبور اختصاصی، به بخش‌های مختلف سایت بروند. سپس در ادامه مراحل ثبت‌نام فروش اینترنتی ایران خودرو را در این سامانه را انجام دهند.

ایران خودرو همچنین امکان دسترسی به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو را برای همه افراد در تمام کشور فراهم کرده است.

نحوه ورود به سایت ایران خودرو

نحوه ورود به سایت ایران خودرو

همان‌طور که در بخش قبل توضیح دادیم، سامانه فروش اینترنتی ایران ‌خودرو جهت ارائه انواع خدمات غیرحضوری نظیر ثبت‌نام در قرعه‌کشی‌ها جهت خرید خودرو تأسیس شده است. همچنین سامانه ایران خودرو برای متقاضیان خود امکانات مهم دیگری نظیر ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش خودرو یا ثبت‌نام در جشنواره فروش فوری خودرو را فراهم کرده است.

بنابراین متقاضیان باید به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو از طریق لینک esale.ikco.ir وارد شوند. سپس مراحل ثبت‌نام خرید محصولات مختلف ایران خودرو نظیر ماشین سورن، رانا، پژو 405، پژو 206، پژو 207، هایما، دنا، پارس و غیره را انجام دهند. همچنین می‌توانند با مراجعه به لینک https://khodro45.com/samand-soren-plus/ خرید خودرو نظیر سورن پلاس را انجام دهند.

همچنین توجه داشته باشید که جهت اطلاع از زمان ثبت‌نام محصولات متنوع ایران خودرو، برنامه‌های مربوط به فروش و ثبت‌نام خودرو ایران خودرو را دنبال کرده و برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت‌نام ایران خودرو و اطلاعیه‌های این شرکت به خودرو45 مراجعه نمایید. علاوه بر این، جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مقایسه سمند سورن با پژو پارس می‌توانید به سامانه خودرو45 مراجعه کنید.

نکات مهم جهت فروش اینترنتی ایران خودرو

·         به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو تعلق خواهد گرفت.

·         ثبت‌نام خودرو برای متقاضیان حقوقی امکان‌پذیر نخواهد بود.

·         صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو به صورت وکالتی امکان‌پذیر نیست.

·         استفاده از کارت‌های بانکی متعلق به متقاضی ثبت‌نام‌کننده در زمان واریز وجه خودروی مورد نظر خود، الزامی خواهد بود.

·         صحت تمام اطلاعات درج شده متقاضیان نظیر کد ملی، آدرس، کدپستی و غیره بر عهده شخص متقاضی است.

انواع روش ثبت نام فروش اینترنتی ایران خودرو

شرکت خودروسازی ایران خودرو به سه روش پیش فروش، فروش فوق العاده و فروش فوری، امکان ثبت‌نام در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو را برای متقاضیان فراهم کرده است. این سه روش دارای تفاوت‌ها، مزایا و معایب مختلفی هستند که در ادامه مطلب به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. همچنین برای آگاهی بیشتر از مقایسه سمند سورن با پژو پارس می‌توانید به سایت خودرو45 مراجعه کنید.

پیش فروش ایران خودرو

در روش پیش فروش ایران خودرو، زمان تحویل خودرو نسبت به دو روش دیگر طولانی‌تر بوده و بین ۶ ماه تا ۲ سال زمان می‌برد. در این روش ثبت‌نام فروش اینترنتی ایران خودرو، متقاضیان باید در هنگام ثبت‌نام محصول مورد نظر خود، بخشی از قیمت نهایی خودروی خود را جهت پیش پرداخت واریز و مابقی وجه خودرو را در زمان تحویل پرداخت نمایند.

روش ثبت‌نام پیش فروش خودرو نسبت به آن دو روش فروش فوق العاده و فروش فوری ایران خودرو محدودیت‌های بیشتری برای متقاضیان دارد. برای نمونه، تنها به متقاضیان دارای شرایط خاص نظیر خرید خودرو برای اولین‌بار یا دارندگان خودروهای فرسوده، خودرو عرضه خواهد شد.

فروش فوق العاده ایران خودرو

فروش فوق العاده ایران خودرو

برخلاف تحویل خودرو در پیش فروش ایران خودرو، زمان تحویل خودرو در فروش فوق العاده ایران خودرو کوتاه‌تر بوده و بین ۳ تا ۶ ماه زمان خواهد برد. در روش ثبت‌نام فروش فوق العاده ایران خودرو، تمام هزینه خودرو باید در زمان ثبت‌نام محصول مورد نظر توسط متقاضیان پرداخت شود.

همچنین در فروش فوق العاده ایران خودرو نسبت به روش ثبت‌نامی قبلی، دارای محدودیت‌های کمتری برای متقاضیان بوده و مشتریان زیادتری امکان شرکت در این طرح ثبت‌نام را دارند. در این نوع ثبت‌نام (فروش فوق العاده)، قرعه‌کشی انجام نمی‌شود.

بلکه تمام متقاضیانی که از این روش، ثبت‌نام محصول مورد نظر خود را انجام داده و مبلغ خودرو را واریز کرده‌اند، خودرو اخذ خواهند کرد. روش ثبت‌نام فروش فوق العاده ایران خودرو برای متقاضیانی که قصد دارند هرچه سریع‌تر خودروی مورد نظر خود را دریافت و هزینه بیشتری را پرداخت نمایند، مناسب است.

فروش فوری ایران خودرو

در سومین طرح ثبت‌نام ایران خودرو، خودرو بلافاصله یک ماه پس از ثبت‌نام و واریز وجه به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. در طرح فروش فوری ایران خودرو همانند روش فروش فوق العاده، باید کل مبلغ خودرو در هنگام ثبت‌نام توسط متقاضیان واریز شود. همچنین در این طرح ثبت‌نام، محدودیت‌های کمتری برای متقاضیان وجود داشته و ثبت‌نام خودرو برای تمام افراد جامعه آزاد است.

در ضمن، در طرح ثبت‌نام فروش فوری خودرو نیز مانند فروش فوق العاده، قرعه‌کشی انجام نمی‌شود. بنابراین اگر تمام متقاضیان در زمان مقرر، ثبت‌نام و واریز وجه خودرو را انجام دهند، خودروی مورد نظر خود را دریافت خواهند کرد.

شرایط ثبت نام فروش اینترنتی ایران خودرو

·         داشتن گواهینامه و حداقل سن ۱۸ سال برای متقاضیان

·         عدم ثبت‌نام یا تحویل انواع خودرو در طول 2 سال قبل، از ایران خودرو، سایپا یا سایر شرکت‌های خودروسازی توسط متقاضیان

·         واریز وجه ثبت‌نامی، حداکثر تا ۳ روز بعد از برنده شدن متقاضی

·         عدم امکان صلح محصول در تمام شرایط فروش توسط متقاضی

·         عدم امکان ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک انتطامی فعال (توجه داشته باشید که پلاک موتورسیکلت، پلاک تاکسی، پلاک خودروهای سنگین و خودرهای فرسوده بالای ۱۵ سال به شرط اسقاط در این مورد مستثنی هستند.)

·         عدم نیاز به پرداخت وجه خودرو در هنگام ثبت‌نام تا زمان اعلام نتیجه قرعه‌کشی

·         الزامی بودن موبایل ثبت‌شده در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نام متقاضی

·         توجه به ابطال گارانتی خودرو در صورت عدم کارکرد خودرو به میزان ۱۰۰۰ کیلومتر در طول پنج ماه

نکته حائز اهمیت دیگر اینکه نتایج قرعه‌کشی فروش اینترنتی ایران خودرو از طریق پیامک و سامانه رسمی این شرکت خودروسازی به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین از آنجایی‌که قیمت خودرو در بازار خودرو به دلایل مختلف نظیر نرخ ارز، تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی همیشه در حال نوسان است. بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت خودروهای ایران خودرو نظیر سمند سورن پلاس می‌توانید به سایت خودرو45 مراجعه نمایید.

پایین محتوا

اینفویدک

اینفویدک | سایت نقد، بررسی، آموزش، راهنمای خرید لوازم و قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین + نکات تعمیراتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا