اینفویدک بستری جهت ثبت آگهی و اطلاعات فروشندگان لوازم و قطعات یدکی وسایل نقلیه موتور می باشد. در صورت استفاده از این سایت ( INOFYADAK.IR ) به طور پیش فرض شما قوانین زیر را می پذیرید.

 

قوانین درج آگهی در اینفویدک


  1. آگهی خود را در گروه و زیر گروه مربوطه به فعالیت خود ثبت کنید.
  2. از درج تصاویر آگهی دیگران در آگهی خود خودداری نمایید. ( ثبت حداقل 1 تصویر ضروری است )
  3. در عنوان آگهی باید نام فروشگاه خود را ثبت نمایید.
  4. از درج شماره تماس در عنوان آگهی و یا توضیحات خودداری نمایید. 
  5. از درج شماره حساب در متن آگهی خودداری نمایید.
  6. با توجه به قوانین ثبت آگهی برای سایت های درج آگهی، ثبت کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره تماس در هنگام ثبت آگهی ضروری است و پس از پایان ثبت آگهی و قبل از نشر آگهی، موارد یاد شده از مراجع ذیصلاح جهت تایید هویت شخص آگهی دهنده استعلام می شود.
  7. پس از ثبت آگهی، آگهی شما حداکثر بین 12 تا 24 ساعت در روزهای کاری ( در صورت نداشتن مشکل در متن آگهی، استعلام کد ملی و … ) منتشر خواهد شد.

 

آگهی های زیر در سایت اینفویدک ثبت نخواهد شد :


  1. آگهی های مخالف با قوانین کلی جمهوری اسلامی ایران
  2. آگهی های به غیر از خرید و فروش لوازم یدکی وسایل نقلیه
  3. درج تلفن در عنوان آگهی
  4. درج شماره حساب در عنوان یا متن آگهی
  5. آگهی هایی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود

 

نکته


  • رعایت کلیه قوانین عمومی و عرف در کشور ( مانند موارد زیر) جهت تایید آگهی لازم است
  • آگهی نباید موجب توهین به ادیان رسمی کشور ، آداب ، رسوم ، قومیتها ، لهجه ها و گویشهای مختلف شود
  • در آگهی یک کالا و یا خدمات خاص نباید تلویحا و تصریحا کالا و یا خدمات مشابه دیگر نفی شود
  • آگهی نباید تولیدات داخلی را بی ارزش نماید
  • استفاده ابزاری از زن در آگهی، درج عکس صورت اشخاص و یا عکس بانوان و یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی کالا و خدمات ، که مخاطب آن کودکان نیستند، مجاز نیست
  • غلط نویسی و غلط گویی مجاز نیست

 

قوانین و شرایط استفاده از سایت اینفویدک


استفاده شما از سایت اینفویدک به نشانی infoyadak.ir به هر شکلی که باشد به معنای پذیرفتن شرایط و قوانین این سایت است که در زیر آمده است.

  1. سایت اینفویدک تمام تلاش خود را جهت کنترل اطلاعات آگهی ها بکار میبرد ولی نمی تواند صحت آگهی ها را تضمین کند و هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال آگهی ها بعهده نمیگیرد.
  2. استفاده شما از آگهی های درج شده در اینفویدک با مسئولیت خود شما انجام میشود و سایت اینفویدک هیچ تعهدی در قبال خسارت مستقیم ، اتفاقی ، تبعی ، غیر مستقیم و کیفری ناشی از دسترسی و استفاده شما از سایت ندارد.
  3. سایت اینفویدک هیچ گونه قرارداد و یا تعهد نامه‌ای با آگهی دهندگان منعقد نمی‌کند. اگهی ها میتواند در هر زمانی توسط آگهی دهندگان به دفعات تغییر کند و یا به روزرسانی شود بنابراین سایت اینفویدک هیچ گونه مسئولیتی در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمی‌پذیرد و صرفا نمایش دهنده مطالب درج شده توسط کاربران می‌باشد.
  4. هر نوع آگهی ، متن ، عکس ، مشخصات تماس ، پیام و موارد دیگر که به سایت اینفیودک ارسال میکنید غیر محرمانه و غیر قابل تملک تلقی شده و اینفویدک میتواند آنها را بازتولید ، افشاء ، مخابره ، نشر ، پخش ، ارسال و یا الصاق کند.
  5. اینفویدک مختار است هرگونه پیام ، آگهی ، متن و عکس که از طرف کاربران به سایت ارسال میشود و همینطور حساب کاربری آنها را در هر زمان که ضروری بداند حذف نماید.
  6. مسئولیت هر نوع مطلب و اطلاعاتی که در سایت ها و شبکه های اجتماعی دیگر ثبت شده و به سایت اینفویدک لینک داده اند و یا لینک آنها را در آگهی قرار داده اند به عهده گردانندگان آنهاست و سایت اینفویدک مسئولیتی در قبال آنها ندارد.
  7. قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق نامه حکم خواهند بود.

 

راهنمای درج آگهی


برای اطلاع از نحوه درج آگهی به صفحه ” نحوه ثبت آگهی ” مراجعه نمایید. 

 

هشدار برای خرید و فروش اینترنتی


  1. ارائه رسیدهای بانکی جعلی توسط خریداران کالا و ادعاهای واریز وجه به حساب بانکی صاحب کالا یکی از شگردهای جدید کلاهبرداری میباشد .
  2.  فروشندگان کالا، به رسیدهای بانکی ارائه شده توسط خریداران اعتماد نکنند و پس از بررسی حساب بانکی خود و تایید واریز وجه کالا را در اختیار قرار دهند
  3.  در هنگام خرید کالاهای دارای ارزش مالی بالا از جمله طلاجات و سکه مراقب عیار واقعی و تقلبی بودن طلا و سکه باشید .
  4.  حین انجام معامله دقت بیشتری در خصوص نحوه معامله و دریافت چک اسکناس و ایران چک داشته باشید زیرا احتمال جعلی بودن بسیار است
  5.  از پرداخت هرگونه وجه تحت عنوان بیعانه و یا رزرو کالا جداَ خودداری کنید.
  6.  معاملات بهتر است در محل و با حضور طرفین معامله انجام گیرد.
  7.  فروشندگان کالا برای واریز وجه، شماره کارت خود را اعلام نمایید و از ارسال تصویر و سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت خودداری به عمل آورند زیرا احتمال سوء استفاده از کارت بانکی آنان متصور می باشد.
  8.  معاملات خود را که همراه با دریافت چک صورت میگیرد و در ساعات کاری بانک ها انجام دهید تا امکان استعلام و نقد کردن آنها وجود داشته باشد .
  9. احتمال بارگذاری و فروش قطعات خودروهای سرقتی از بستر سایت های خرید و فروش کالا وجود دارد مراقب باشید.

 

 

keyboard_arrow_up