وایر شمع لکسوس

 

در این صفحه اطلاعات فروشندگان وایر شمع لکسوس در مدل های مختلف قرار گرفته است و شما می توانید برای تهیه این قطعه از لوازم لکسوس روی هر آگهی کلیک کنید و نسبت به استعلام قیمت وایر شمع لکسوس اقدام نمایید. اینفویدک سایت آگهی فروشندگان قطعات یدکی خودرو می باشد.

 

خرید وایر شمع لکسوس

اگر نیاز به خرید وایر شمع لکسوس داشتید می توانید از لیست آگهی های ثبت شده در این صفحه استفاده نمایید. کافیست روی آگهی ها کلیک کرده و با فروشندگان این قطعه تماس بگیرید.

 

فروش وایر شمع لکسوس

اگر فروشنده قطعات و لوازم یدکی خودروهای ژاپنی مثل لکسوس هستید نیز می توانید اطلاعات فروشگاه خود را در اینفویدک ثبت کنید و فروش وایر شمع لکسوس و سایر قطعات این خودرو را انجام دهید. کافیست روی دکمه ثبت آگهی کلیک کنید و مشخصات خود را وارد نمایید.

 

قیمت وایر شمع لکسوس

قیمت قطعات مختلف خودروهای لکسوس از جمله قیمت وایر شمع لکسوس بستگی ویژه ای به قیمت ارز دارد چرا که قطعات این خودرو به صورت وارداتی می باشد. پس برای اطلاع از قیمت وایر شمع در خودروهای مختلف لکسوس لطفا با آگهی دهنده ها تماس بگیرید.

 

در اینفویدک وایر شمع مربوط به چه مدل هایی از لکسوس را می توان پیدا کرد ؟

با توجه به گستردگی قطعات لکسوس و مدل های مختلف این شرکت خودروسازی، بهتر است با آگهی دهنده ها تماس بگیرید. به طور کلی وایر شمع خودروهای لکسوس شامل مدل های زیر می باشد :

  1. وایر شمع لکسوس CT
  2. وایر شمع لکسوس ES
  3. وایر شمع لکسوس GS
  4. وایر شمع لکسوس IS
  5. وایر شمع لکسوس LS
  6. وایر شمع لکسوس LX
  7. وایر شمع لکسوس NX
  8. وایر شمع لکسوس RX
  9. وایر شمع لکسوس LX570
  10. وایر شمع لکسوس RX350
  11. وایر شمع لکسوس LS460
  12. وایر شمع LEXUS NX200
  13. وایر شمع RX200 LEXUS
  14. وایر شمع ES350 LEXUS
  15. وایر شمع CT200 LEXUS
  16. وایر شمع ES250 LEXUS
  17. وایر شمع GS250 LEXUS
  18. وایر شمع NX300 LEXUS
  19. و …

 

لینک های مفید :

  •  

 

وایر شمع لکسوس

keyboard_arrow_up