لیست فروشندگان لوازم یدکی پژو

لوازم یدکی پژو

 

لوازم یدکی پژو، به مجموعه قطعاتی گفته می‌شود که برای عملکرد مناسب این خودروها بسیار مهم و ضروری هستند. در بیشتر موارد از این لوازم و ابزار برای تعویض قطعات آسیب‌ دیده استفاده می‌کنند. عبارت لوازم یدکی، برای تمامی افرادی که صاحب خودرو هستند شناخته‌ شده است. چراکه تمامی انواع خودروها با مشکلاتی مواجه می‌شوند و یا امکان خرابی آن‌ها وجود دارد. خودروی پژو نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین برای این ‌که مشکلات و خرابی‌های این خودروها را برطرف سازید به لوازم و قطعات یدکی پژو نیازمندید.

در این نوشته از سری پست های ” خرید لوازم یدکی خودرو ” به بررسی لوازم و قطعات یدکی پژو می پردازیم.

خرید لوازم یدکی پژو

لوازم یدکی خودرو پژو

 

پژو، یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های سازنده خودرو در کشور فرانسه است که عنوان دومین تولیدکننده برتر در اروپا را نیز دارد. محصولات این کمپانی سازنده، در ایران نیز بسیار شناخته‌ شده و محبوب بوده و توانسته‌اند فروش بسیار بالایی را نیز از آن خود کنند. از جمله انواع مدل‌های پژو در ایران می‌توان به پژوهای ۲۰۶، پژوهای ۲۰۷، ۴۰۵، ۴۰۷ و یا پژو پارس اشاره کرد.

در برخی از موارد خودروی شما با خودروی دیگر و یا هر مانعی، تصادف می‌کند و ضرباتی به آن وارد می‌شود. در برخی از موارد نیز وجود نواقص فنی در خودرو و یا برخی از قطعات آن باعث می‌شود تا به لوازم یدکی آن نیاز پیدا کنید و از این طریق نواقص پیش‌ آمده را برطرف سازید. به‌ طور کلی می‌توان قطعات و لوازم یدکی پژو را در ۵ دسته اصلی جای داد که عبارتند از: قطعات مورد نیاز برای بدنه این خودروها، جلو بندی آن‌ها، گیربکس، قطعات مورد نیاز برق خودرو، قطعات موتوری و لوازم مصرفی.

این لوازم، مواردی از قبیل: لنت ترمز، شمع موتور، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، تیغه برف‌ پاک‌ کن، باتری و… را در بر می‌گیرد. لوازم یدکی پژو، قطعاتی مانند: سرسیلندر، بوش و پیستون، استارت، دینام، کمک‌ فنر، رینگ، چرخ، دریچه گاز و… را نیز شامل می‌شود. قطعات و لوازمی از قبیل استپر موتور، انژکتور، آینه بغل، بلبرینگ‌ها، پمپ‌ها، ترموستات، تسمه دینام، تسمه تایم، چرخ‌های عقب و جلو، سپر جلو، سیبک فرمان، سنسورها، شیشه بالابر، شیشه آینه بغل و… نیز از دیگر لوازم و قطعات یدکی مورد نیاز برای این خودروها هستند.

در اینفویدک میتوانید اطلاعات فروشندگان قطعات یدکی خودروها نظیر : قطعات تویوتا، قطعات لیفان، قطعات رنو و سایر قطعات خودروهای مختلف را پیدا کنید !

خرید لوازم یدکی پژو

 

در هنگام خرید لوازم یدکی برای پژو خود لازم است چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. یکی از موارد بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید این است که این محصولات را  حتما با مراجعه به فروشگاه‌ها و یا نمایندگی‌های معتبر فراهم کنید.

چراکه در حال‌ حاضر واسطه‌های بسیار زیادی وجود دارند که این قطعات را با قیمت‌های بسیار بالا در اختیار خریداران قرار می‌دهند. از طرف دیگر باید توجه داشته باشید که لوازم مورد نیاز برای خودروی خود را به‌ صورت اصل و اورجینال تهیه کنید.

بسیاری از قطعاتی که در برخی از فروشگاه‌ها در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند، کالاهای تقلبی بوده و اصل نیستند. در بسیاری از موارد نیز این قطعات به‌ صورت بسته‌بندی شده و با عنوان اصل در اختیار به متقاضیان فروخته می‌شوند. قطعات غیر اصل و تقلبی نیز مشکلات بسیار زیادی برای خودرو شما به وجود خواهند آورد.

بنابراین باید قطعات یدکی مورد نیاز خودروی خود را حتما از طریق مراجعه به فروشگاه‌ها و یا وب‌سایت‌هایی خریداری کنید که در این حوزه، سابقه و تجربه بالایی داشته و به اندازه‌ کافی به آن‌ها اعتماد دارید. از طرف دیگر این قطعات را باید با مراجعه به فروشگاه و مجموعه‌ای فراهم کنید که با مشکلات بازار و نیازمندی‌ها و خواسته‌های مشتریان، آشنایی کافی داشته و سعی در برطرف ساختن این مشکلات دارد.

فروشگاه‌هایی که می‌توانند محصولاتی کاملا اصل و اورجینال را در اختیارتان قرار دهند. با مراجعه به چنین مراکزی می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را با گارانتی معتبر و خدمات پس‌ از فروش مناسب خریداری کنید و از عملکرد آن‌ها مطمئن باشید.

 

فروش لوازم یدکی پژو

 

همان‌طور که می‌دانید انواع مختلف پژوها در ایران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند. همین عامل باعث شده تا استفاده از آن‌ها رواج زیادی داشته باشد. بنابراین به‌ طور حتم تعداد زیادی از افراد به لوازم و قطعات یدکی این خودروها نیاز پیدا خواهند کرد. لذا در حال‌ حاضر علاوه‌ بر نمایندگی‌های فروش این لوازم و قطعات، فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های زیادی به فروش لوازم یدکی پژو در انواع مختلف دست زده‌اند.

با مراجعه به این فروشگاه‌ها می‌توانید لوازم یدکی بدنه و جلوبندی پژو از جمله: جعبه فرمان، سگدست، رگلاژ چرخ‌ها، دسته موتور، لاستیک و… را خریداری کنید که یکی از مهم‌ترین ابزار و لوازم مورد نیاز برای این خودروها هستند. چرا که در بیشتر موارد تصادفات، این نواحی را تحت تأثیر قرار می‌دهند و یا کهنگی و خرابی قطعات در این بخش‌ها بیشتر است.

 

از طریق مراجعه به این فروشگاه‌ها این امکان را دارید که لوازم و قطعات یدکی از قبیل: چراغ‌های مه شکن، پوسته سقف، قالپاق، آیینه‌ها و هر آن چه که برای خودروی خود نیاز دارید را خریداری نمایید.

برخی از این فروشگاه‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند که شما بتوانید لوازم مورد نیاز خود را به‌ صورت آنلاین و اینترنتی نیز فراهم کنید. در این صورت بدون نیاز به خروج از منزل و یا صرف وقت و انرژی، می‌توانید قطعات مورد نیاز خودروی خود را خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

پیش‌ از خرید نیز می‌توانید قیمت‌های این محصولات را در وب‌سایت‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنید و محصولی را خریداری نمایید که کیفیت بالاتر و قیمت مقرون‌ به‌ صرفه‌تری دارد.

 

قیمت لوازم یدکی پژو

 

از آن‌جایی‌ که پژوها در انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند، بنابراین قیمت لوازم یدکی آن‌ها نیز بسته به مدلشان، دچار تحولاتی می‌شود. شما می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را به‌ صورت کاملا اصل و اورجینال فراهم کنید و یا به خرید تقلبی لوازم و قطعات یدکی دست بزنید.

 

اگر این محصولات را به‌ صورت اصل خریداری کنید ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. اما خیالتان بابت کیفیت محصول و اصالت آن راحت خواهد بود.

در واقع با خرید قطعات یدکی اصل، کیفیت قطعات شما تضمین خواهد شد. قطعات یدکی بی‌کیفیت و تقلبی ممکن است پس‌ از نصب شدن بر روی خودروی شما، کارایی و عملکرد مورد نیاز را از خود نشان نداده و یا خطرات بسیار جدی و جبران‌ناپذیری را برای شما به وجود آورند. بنابراین در هنگام خرید این قطعات، تنها به قیمت لوازم یدکی پژو توجه نکنید و اصالت و کیفیت آن را مهمتر بدانید.

 

لوازم یدکی پژو 207

لوازم یدکی پژو 207

برای خرید لوازم یدکی پژو 207 می توانید از طریق فروشندگان لوازم یدکی پژو که در بالا قرار گرفته، اقدام نمایید. اما قبل از خرید لوازم یدکی پژو 207 بهتر است بدانیم که چند مدل پژو 207 در ایران تولید شده است. 207 های موجود در بازار شامل : پژو 207 دو رنگ MC، پژو 207 آی، پژو 207i اتوماتیک، پژو 207 آی صندوقدار اتوماتیک و پژو 207 پانوراما.

این تیپ ها تنها در نوع و بعضا رنگ بدنه و دنده دستی و اتوماتیک بودن با هم تفاوت دارند و در قسمت موتوری تقریبا شبیه یکدیگر هستند.

موتور خودرو پژو 207 در تمامی مدل ها از نوع 4 سیلندر 16 سوپاپه می باشد که توان تولید 105 اسب بخار و 142 نیوتون متر گشتاور دارد. در مدل های گیربکس دستی از نوع 5 سرعته و در نوع اتومات از نوع چهار سرعته AL4 می باشند.

البته مدل های مختلف 207 از نظر نوع آپشن هایی نظیر : کروز کنترل، سقف پانوراما، فرمان برقی و … با هم متفاوت هستند.

اگر فروشنده لوازم یدکی پژو 207 هستید می توانید فروشگاه خود را در اینفویدک ثبت کنید تا مشتریان خود را افزایش دهید.

 

لوازم یدکی پژو 206

لوازم یدکی پژو 206

اگر قصد خرید لوازم یدکی پژو 206 را دارید، می توانید از لیست فروشندگان لوازم یدکی پژو که در ابتدای این لیست قرار گرفته است استفاده نمایید.

خودرو پژو 206 دارای در ایران دارای دو نوع هاچ بک و صندوقدار می باشد. نوع هاچ بک در 7 تیپ از سال 1380 و نوع صندوقدار نیز در 6 تیپ از سال 1385 در ایران تولید و عرضه شد.

پژو 206 تیپ 1 اولین نسل از 206 می باشد که با موتور 1360 سی سی ، 4 سیلندر، 8 سوپاپ و 75 اسب بخار در ایران عرضه شد. و به دلیل اینکه اولین نسل بود آپشن و امکانات خاصی نداشت. ( حتی فاقد ایربگ است )

206 تیپ 2 از نظر موتوری مشابه تیپ 1 ولی دارای امکانات و آپشن های بیشتر نظیر 2 ایربگ، ABS ، EBD ، سیستم ضد سرقت، رادیوپخش سی دی به همراه کنترلر پشت فرمان و … است.

206 تیپ 3 نیز از نظر موتوری کاملا مشابه تیپ 1 و 2 است اما در امکانات شبیه به تیپ 5 می باشد.

206 تیپ 4 محدودترین نوع 206 است که تنها حدود 170 مدل از آن مونتاژ شد. موتور 1.6 لیتری، 110 اسب بخار، گیربکس اتوماتیک، امکانات و آپشن های بیشتر نظیر EBA ، آیینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و دارای حسگر دماسنج و قاب رنگی و گرمکن و … است.

206 تیپ 5 از نظر موتوری شبیه به تیپ 4 و امکانات مشابه تیپ 4 دارد.

206 تیپ 6 نیز دارای موتور TU5 و جعبه دنده اتوماتیک از نوع تیپ ترونیک می باشد.

اخیرا نیز پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای نیز تولید شده است که موتور آن TU3 و از نظر آپشن نیز مشابه تیپ 5 می باشد.

پژو 206 صندوقدار نیز در 6 نوع : V20 , V10, V8, V1, V2 و اتوماتیک تولید و عرضه شده است.

لوازم یدکی پژو روآ

لوازم یدکی پژو 405

لوازم یدکی پژو پارس

لوازم یدکی پژو 407

لوازم یدکی پژو 508

لوازم یدکی پژو 2008

لوازم یدکی پژو 301